מחפשים מקום לאירועים לחברות הייטק? הגעתם למקום הנכון!
אצלנו תוכלו להתרשם מכמה חללים מעוצבים המתאימים בדיוק לאירועים מהסוג הזה:
- ערבי חברה לעובדים וימי גיבוש
- כנסים
- תערוכות
- ימי השקה ומכירות
- הרמות כוסית לעובדים
- מסיבות חג
- מסיבות פרידה לעובדים ותיקים
- ישיבות חשובות
- ועוד…
מדוע חשוב למצוא מקום שמתאים לחברות הייטק?
שוק העבודה מוצף בעובדים המחפשים את עצמם בעולם ההייטק. כתוצאה מכך התחרות מאוד גדולה והדרישות בתוך החברות השונות הפזורות ברחבי הארץ במרכזי הסחר הגדולים רק עולות כל הזמן.
הדבר הזה מוביל לכך שאותם עובדים משקיעים המון זמן, אנרגיה ומאמץ במטרה להתקדם במעלה סולם ההצלחה.
רוצה לקבל הצעה לאירוע? כמה פרטים ונחזור אליך!
זה דורש המון ולעתים אף גובה מחיר יקר.
זו הסיבה שכל חברת הייטק משלבת כחלק בלתי נפרד כל מיני סוגים של אירועים.
לכל אירוע יש את המטרות שלו. במקביל כל חברה רוצה להתבלט, להיות ייחודיות, לצמוח ולגדול.
כל אירוע והייחודיות שלו
למשל, כשאנחנו מזהים סוג של שחיקה או לחילופין רוצים לשבור את השגרה עבור העובדים שלנו, מן ההגיון שנפעל למענם. לכן, חברות הייטק רבות בוחרות להפיק אחת לכמה חודשים אירוע עבור העובדים.
זו יכולה להיות מסיבת תחפושות לקראת חג הפורים עם תחרות ופרסים ממש שווים, זו יכולה להיות הרמת כוסית משגעת לקראת חג הפסח או אפילו סתם ככה בלי שום סיבה אנחנו יכולים לארגן יום כייף עבור העובדים שלנו עם המון אטרקציות ופעילויות.
יום כזה יכול מאוד לתרום לגיבוש של הצוות ואף לייעל תהליכים בזמן העבודה.
במקביל, כשהחברה שלנו עוברת סוג של תהליך פיתוח ואנחנו רוצים להציג בפני הלקוחות והספקים שלנו מוצר חדש או שירות חדש, נתכונן לקראת אירוע השקה עוצר נשימה.
טיפים להפקת אירוע עסקי מוצלח
- תכנון – חשוב לתכנן את האירוע לפרטים הכי קטנים.
- הגדרת מטרות – הגדירו את מטרות האירוע לפני ותוך כדי התכנון שלו.
- זמן – בחרו מועד מתאים מבחינה הגיונית ועל פי המטרות שהגדרתם.
- ערך מוסף – חשבו איך אתם יכולים לשדרג את האירוע ולהעניק לאורחים שלכם ערך מוסף בין אם על ידי הרצאה, סדנא או כל פעילות אחרת שיכולה להשתלב.
- לוח זמנים – הגדירו לוח זמנים מדויק.
כל השירותים תחת קורת גג אחת
לא משנה איזה אירוע אתם עומדים להפיק עבור החברה שלכם, אתם צריכים לדעת שיש לכם על מי לסמוך.
מצד אחד אתם צריכים מקום נגיש שמתאים לאירועים מהסוג הזה, חלל מרשים בגודל המתאים בהתאם לכמות המוזמנים.
מצד שני, אתם צריכים צוות קשוב, מקצועי שידע לתת מענה מלא לכל הצרכים שלכם מא‘ ועד ת‘. זה בדיוק מה שאנחנו עושים עבור הלקוחות שלנו.
בנוסף, תוכלו להנות מאוכל ברמה גבוהה, מערכת הגברה ותאורה מהמתקדמות בעולם, שולחנות, כסאות, במה וכל מה שצריך בשביל אירוע עסקי מוצלח ואיכותי שייזכר לטובה בכל המובנים.
החללים שלנו מתאימים לאירועים בינוניים של עד 150 מוזמנים או אירועים קצת יותר גדולים של עד 300 מוזמנים.
אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר וביחד נוכל לתכנן ולהפיק את האירוע שלכם שלב אחר שלב מבלי לפספס אף פרט.

MyClubs – מועדונים לאירועים קטנים. לפרטים והזמנות אירועים התקשרו עכשיו:
טלפון: 072-3944444
פקס: 09-8800835