איך לשווק את המועדון שלך באינטרנט?

מועדונים לבת ובר מצווה בצורן

אתם בעלי מועדון לבת מצווה, לאירועי ילדים ונוער ועוד אירועים שונים, ואתם רוצים להפיץ את בשורתכם לקהל הרחב? אחת משיטת השיווק היעילות ביותר היא שיטת השיווק המתבצעת באמצעות האינטרנט. הודות למגוון פלטפורמות שונות וכלים שיווקיים שונים, יש לכם אפשרות להעלות את המועדון שלכם לתודעה, ולהביא לחשיפה משמעותית בפני קהלים כדוגמת הילדים שעתידים לחגוג את האירוע וההורים שלהם. אז איך גם לכם כדאי לשווק את המועדון שלכם?

מדוע צריך להשקיע בקידום המועדון?

ראשית, צריך להבין את חשיבות הקידום של המועדון שלכם על גבי הרשת. המציאות כיום היא שישנם לא מעט מועדוני אירועים לילדים וגם לא מעט אירועים שנחגגים בכל שנה, בדגש על אירועי בר ובת המצווה. כשהורים לילדים נרגשים מחפשים אחר מועדון מתאים לחגיגה, הם לרוב יעשו זאת באמצעות האינטרנט: החל מתהליך של קידום אורגני שמטרתו להשפיע על תוצאות החיפוש ועד לשיווק בפייסבוק. על מנת להיות רלוונטים כמה שיותר ועל מנת שהשם שלכם יעלה כשם אופציונלי, עליכם להשקיע בשיווק ופרסום המועדון. במידה ואתם לא מפרסמים? אתם נשארים מאחור, כאשר מועדונים אחרים עולים בחיפושים השונים.

קהל היעד: היכן כדאי לפרסם את המועדון?


רוצה לקבל הצעה לאירוע? כמה פרטים ונחזור אליך!

שם פרטי*
שם משפחה*
נייד*
דוא''ל (לא חובה)



בעת שאתם מעוניינים לפרסם את המועדון שלכם, אחד הדברים החשובים ביותר הוא להבין אל מול מי אתם רוצים לפרסם. ישנם בעלי המועדונים שבוחרים באסטרטגיה של לפרסם אל מול הילדים את המועדונים, ואילו ישנם אלו שבוחרים לפרסם דווקא אל מול ההורים. הגדרת קהל היעד חשובה מאחר והיא זו שתקבע באיזו פלטפורמה באינטרנט אתם תפרסמו. כך לדוגמא, אם החלטתם לחשוף את המועדון שלכם בפני הילדים ולגרום להם להראות את המועדון בהתלהבות להורים, הרי שהבחירה הטובה ביותר היא האינסטגרם. הסיבה? קהל המשתמשים באינסטגרם הינו קהל צעיר יותר, והסבירות שהילדים יחשפו למודעה פרסומית באינסטגרם גבוהה יותר בהשוואה לפייסבוק.

מנגד, אם החלטתם לדבוק באסטרטגיה שונה, באמצעותה ההורים יחשפו אל המועדון ויציגו אותו לילדים כאופציה, הרי שהדרך לעשות זאת היא באמצעות הפייסבוק. כיום נוכחות הלדים ברשת החברתית פייסבוק אינה די גבוהה, וברשת זו נוכחים דווקא ההורים שלוקחים חלק בקבוצות שונות ונחשפים למידע רב שחלקו גם שיווקי. על כן, במידה וההורים הם קהל היעד – כדאי להתמקד בפייסבוק.

מועדון בת מצווההגבירו נוכחות ברשת באמצעות דף פייסבוק עסקי

ללא כל קשר, כדאי שתפתחו דף פייסבוק עסקי ואף תתחזקו אותו. למרות שישנה המלצה ברורה להחזיק גם באתר אינטרנט רשמי, הרי שכיום רבים מחפשים מידע על העסק הרלוונטי דווקא בפייסבוק. על כן, דאגו להזין את דף הפייסבוק שלכם בתכנים, תמונות מאירועים, מבצעים שונים שאתם רוצים לקדם, אירועים קרובים שאתם עורכים, היכרות עם הצוות שלכם וכל מידע שיכול לקרב את המתעניינים בכם אליכם, מבלי להגיע אליכם פיסית. אלטרנטיבה לא פחות טובה לפייסבוק ולפעמים אף יעלה יותר – היא פרסום בגוגל. בד”כ העלויות יהיו גבוהות יותר אך קהל היעד “חם יותר”, כי הוא בדיוק חיפש את מה שיש לנו להציע.

 

הזינו את אתר הבית שלכם במידע רלוונטי לגולש

אפשרות נוספת העומדת לרשותכם היא שימוש במשאב קיים: אתר האינטרנט שלכם. כמעט לכל מועדון אירועים ישנו אתר אינטרנט, כך שניתן להפוך גם אותו לכלי שיווקי. הדרך שלכם לעשות זאת היא בין היתר באמצעות כתיבת בלוג שישרת את ההורים ואת הילדים. איך עושים זאת? עם כתיבת כתבות אינפורמטיביות הכוללות טיפים על איך לחגוג את אירוע המצווה, איך לבחור מועדון אירועים, עם כמה ילדים כדאי לחגוג, איזה יום מתאים ביותר לחגיגה ואילו אטרקציות ניתן לשלב באירוע.

 

שימו לב כי הזנת הבלוג באתר שלכם בתכנים היא חלק בלתי נפרד מקידום אורגני שבסופו של דבר יעלה אתכם לראש עמוד תוצאות החיפוש בגוגל – כך שעם הקלדת ביטויים מתאימים ההולמים את מועדון האירועים שלכם, יגיעו ההורים והילדים אליכם וכך יחשפו אליכם.