מקום לחגוג יום הולדת 15

אם חיפשתם הפעלות ליום הולדת 15 מבלי שיבואו על חשבון מקום איכותי, שירות אישי או מקצועיות, הגעתם למקום הנכון. עם הצוות של My Clubs תוכלו להפיק בכיף ובקלות אירוע חגיגי לכל גיל, תוך התאמה מירבית לצרכים שלכם.

מקום לחגוג יום הולדת 15 – שירות וניסיון במקום הראשון

עשר שנות הפעילות שמאחורינו לימדו אותנו שלכל משפחה וילד דרישות משלהם, ולכן ליווי אישי וצמוד להתאמת חבילת שירותים לכל אחד ואחד הוא אצלנו עניין שבשגרה. אצלנו תוכלו לבחור בתפריט הקייטרינג שלנו או בשירותי קייטרינג חיצוניים, נוכל להציע לכם חבילות שונות ומגוונות שיכללו אטרקציות מכל הסוגים, סדנאות, דיג’יי ונותני שירות נוספים, לבחירתכם האישית בלבד.

רקדן במסיבת יום הולדת במועדוני מאי קלאבס

הפעלות ליום הולדת 15 – מה אתם אוהבים?

ב- My Clubs יודעים לעשות שמח לילדים בכל שכבות הגילאים, כך שתוכלו יחד עם הבן או הבת לבחור את האטרקציה שהם והחברים שלהם אוהבים.


רוצה לקבל הצעה לאירוע? כמה פרטים ונחזור אליך!

שם פרטי*
שם משפחה*
נייד*
דוא''ל (לא חובה)



אז מה בשבילכם? מופעי אש מרשימים או זיקוקים? שולחנות משחק מאתגרים או מעגל מתופפים? גם אם אין לכם עדיין החלטה סופית או רעיון להפעלה משלכם, נשמח לייעץ ולעזור לכם לבחור בין עגלות המזון המגוונות וסוגי החטיפים והברים, להחליט ללכת על רשת בלונים מהתקרה או מופע ברייקדאנס ועוד.

ארגון יום הולדת 15 – למה דווקא ?My Clubs

חללים נפרדים להורים וילדים – זה שהילדים חוגגים ורועשים לא אומר שגם ההורים לא יכולים להנות. אצלנו תמצאו הפרדה אקוסטית בין החדרים להנאה מירבית הן של מבוגרים והן של צעירים, כל אחד עם האטרקציות שלו!
חנייה ואבטחה- ב My Clucbs מובטחת לכם גישה נוחה וחנייה בשפע, וכן מאבטח חמוש בכניסה למתחם.
ההצלחה שלכם היא ההצלחה שלנו – בזכות הרבה אהבה למקום ועבודה קשה הבאנו את My Clubs למתחם אירועים מוביל, ולכן תהיו בטוחים שנעשה את כל הכל כדי לחגוג לכם בדיוק כמו שחלמתם ורציתם, ולהביא יחד אתכם את האירוע להצלחה מסחררת.

אז למה אתם מחכים? צרו קשר או מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם עם כל המידע על הפעלות ליום הולדת 15 ומסיבות בכל יום שתבחרו בשבוע!