מועדונים לבת ובר מצווה בשוהם

חוגגים מסיבת בת או בר מצווה בשוהם בחודשים הקרובים? מעוניינים במועדון למסיבות מצווה וכל חגיגה אחרת, שיהיה ברמה גבוהה, עם צוות אדיב שיבין את הראש שלכם ויעמוד לשירותכם בכל מלאכת התכנון? בואו להכיר את מייקלאבס, רשת של מספר מועדונים מושלמים למסיבות בר המצווה ובת המצווה.

מועדונים לבת ובר מצווה בשוהם ואזור השפלה

גיל המצוות הוא גיל מרגש לכל נער או נערה צעירים. הגיל בו מתחילים להראות סימני בגרות פיזיים ומנטליים. זה גם הגיל לחגוג בו מסיבת בת או בר מצווה ייחודית רק להם. אתם, ההורים האוהבים והמסורים, גם חוגגים בערב זה ותקבלו הערכה וכבוד מכל הקרובים אליכם בערב זה, על גידול וחינוך נכון. מחפשים את המועדון המושלם בשוהם לחגיגה זו בו תוכלו להפתיע ולרגש את חוגג המצווה וגם את האורחים כולם? הרשו לנו לספר לכם על מייקלאבס.

אולם קטן של רשת מאי קלאבס

צוות אנרגטי שכל מטרתו לשמח אתכם ולשמוח בשמחתכם

מייקלאבס מנהלת מספר מועדונים קיימים, יפיפיים ומעוצבים, שונים אחד מהשני, מפתיעים כל אחד בצורתו. לכם, ניתנת האפשרויות לבחון את כולם ולבחור את המועדון המתאים ביותר לכם ולאופי המסיבה שלכם. כל המועדונים שלנו ממוקמים במקומות הכי שווים במרכז הארץ עם גישה נוחה, כך שתגיעו אלינו במהרה מכל כביש מרכזי, חניה מרובה, אטרקציות מפתיעות וחבילות תוכן שלא תמצאו בשום מקום אחר והכי חשוב, מתחם גדול ומרווח לאירוח המשפחה והחברים, אקוסטי מבודד מרעש.


רוצה לקבל הצעה לאירוע? כמה פרטים ונחזור אליך!

שם פרטי*
שם משפחה*
נייד*
דוא''ל (לא חובה)



רוצים לדעת עוד? לחצו כאן לפרטים נוספים על מסיבות בר ובת המצווה שלנו.

בואו להכיר צוות יוצא דופן, שמח ואנרגטי, שכל מטרתו היא לשמח אתכם ולשמוח בשמחתכם. הצוות יעמוד אתכם יד ביד החל מתחילת התכנון של ערב המסיבה ועד לסיומה בסוף אותו הערב. לצוות מגוון הפתעות מרגשות שיוכלו לשדרג את המסיבה שלכם וגם שירות הסעה בלימוזינה פרטית עד לפתח המסיבה. בואו לפגוש את הצוות שלנו.